FAQ Υποβολής Αίτησης Προϊόντων
Που μπορώ να βρω τις Προσκλήσεις των Προγραμμάτων;
Η Πρόσκληση του Προγράμματος «Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ Β’» βρίσκεται στο παρακάτω link:
Έγγραφα Προγράμματος Ι – digitalsme.gov.gr, μπορείτε να τον κατεβάστε πατώντας κάτω από την πρόσκληση προγράμματος.
Είμαι κατασκευαστής προϊόντος/υπηρεσίας, τι δικαιολογητικά πρέπει να ανεβάσω;
Αν το προϊόν / υπηρεσία που κατασκευάζεται εντάσσεται στις κατηγορίες του Προγράμματος Ι «Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ Β’» απαιτείται να προσκομίσετε τη Βεβαίωση του Κατασκευαστή, η οποία βρίσκεται στη σελίδα 56 της Πρόσκλησης του Προγράμματος Ι: «Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ Β’» (Πρόσκληση Προγράμματος “Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ Β”)
Είμαι εξουσιοδοτημένος διανομέας/επίσημος αντιπρόσωπος, τι δικαιολογητικά πρέπει να ανεβάσω;
Εφόσον, το αίτημα στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του Προγράμματος θα υποβληθεί από επίσημο αντιπρόσωπο ή εξουσιοδοτημένο διανομέα του κατασκευαστή:
- Οι παραπάνω βεβαιώσεις μπορούν να εκδοθούν από τον Προμηθευτή που υποβάλλει το αίτημα στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του Προγράμματος.
- Απαιτείται επιπλέον βεβαίωση / δήλωση του κατασκευαστή του προϊόντος, ότι ο συγκεκριμένος προμηθευτής είναι επίσημος αντιπρόσωπος ή εξουσιοδοτημένος διανομέας του κατασκευαστή για το συγκεκριμένο προϊόν ή ευρύτερη ομάδα προϊόντων που καλύπτει και το συγκεκριμένο προϊόν.
Είμαι ανεξάρτητος εισαγωγέας , τι δικαιολογητικά πρέπει να ανεβάσω;
Εφόσον, το αίτημα στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του Προγράμματος θα υποβληθεί από ανεξάρτητο εισαγωγέα του προϊόντος:
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ 1
- Οι παραπάνω βεβαιώσεις μπορούν να εκδοθούν από τον ανεξάρτητο εισαγωγέα που υποβάλλει το αίτημα στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του Προγράμματος.
- Απαιτείται επιπλέον επίσημη δήλωση του ίδιου του κατασκευαστή του προϊόντος, ότι εξουσιοδοτεί το συγκεκριμένο εισαγωγέα για να βεβαιώσει ο ίδιος (ο εισαγωγέας) τους όρους συμμόρφωσης του προϊόντος στο πλαίσιο του Προγράμματος.
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ 2
- Ο εισαγωγέας μπορεί να προσκομίσει τις παραπάνω βεβαιώσεις που θα έχουν εκδοθεί απευθείας από τον κατασκευαστή, όπως στην περίπτωση 11.2.2 «Βεβαιώσεις – περίπτωση κατασκευαστή».
- Επιπλέον, στις βεβαιώσεις θα πρέπει να δηλώνονται και τα στοιχεία επικοινωνίας του υπογράφοντος τη δήλωση, με τον οποίο μπορεί να έρθει απευθείας σε επαφή η ΚτΠ Μ.Α.Ε. για την επιβεβαίωση των δηλωθέντων στοιχείων.
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ 3
- Ο εισαγωγέας μπορεί να προσκομίσει τις παραπάνω βεβαιώσεις που θα έχουν εκδοθεί από τρίτο μέρος, δηλ. τον επίσημο αντιπρόσωπο ή τον εξουσιοδοτημένο διανομέα, στη χώρα από όπου έγινε η αρχική αγορά των συγκεκριμένων συσκευών πριν την εισαγωγή.
- Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να προσκομιστεί επιπλέον βεβαίωση του κατασκευαστή, με την οποία επιβεβαιώνεται πως ο δηλών παραπάνω είναι πράγματι επίσημος αντιπρόσωπος ή εξουσιοδοτημένος διανομέας στην τρίτη χώρα.
- Επιπλέον, θα πρέπει να δηλώνονται τα στοιχεία επικοινωνίας του υπογράφοντος τη δήλωση, με τον οποίο μπορεί να έρθει απευθείας σε επαφή η ΚτΠ Μ.Α.Ε. για την επιβεβαίωση των δηλωθέντων στοιχείων.
Είμαι πάροχος ψηφιακών λύσεων, τι πρέπει να κάνω για να πουλήσω προϊόντα;
Η αίτηση έγκρισης προϊόντων / υπηρεσιών δεν μπορεί να υποβληθεί από πάροχο ψηφιακών λύσεων, ο οποίος δεν έχει παράλληλα κάποιον από τους ανωτέρω ρόλους για το συγκεκριμένο προϊόν (κατασκευαστής, επίσημος αντιπρόσωπος, εξουσιοδοτημένος διανομέας ή ανεξάρτητος εισαγωγέας).
Για να μπορέσετε να μεταπουλήσετε τα ψηφιακά προϊόντα που δύναται να επιχορηγηθούν από το Πρόγραμμα, θα πρέπει προηγουμένως να έχουν ενταχθεί σε ένα κεντρικό και ενιαίο μητρώο εγκεκριμένων Ψηφιακών Προϊόντων και Υπηρεσιών του Προγράμματος.
Με την ένταξή του στο ενιαίο μητρώο, το ψηφιακό προϊόν μπορεί να αξιοποιηθεί στο Πρόγραμμα από οποιονδήποτε πάροχο ψηφιακών λύσεων, χωρίς υποβολή νέας αίτησης.
Είμαι ήδη εγκεκριμένος Προμηθευτής από τον προηγούμενο κύκλο του Προγράμματος «Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ», χρειάζεται να υποβάλλω εκ νέου αίτηση για τον τρέχοντα κύκλο;
Οι ήδη εγκεκριμένοι προμηθευτές του Προγράμματος «Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ» θεωρούνται αυτοδικαίως εγκεκριμένοι προμηθευτές των νέων κύκλων του Προγράμματος (Ψηφιακά Εργαλεία Β΄). Συνεπώς, δεν απαιτείται για αυτούς η υποβολή νέας αίτησης, εφόσον δεν αλλάζει η ιδιότητα/ρόλος τους στο Πρόγραμμα. Με τη συμμετοχή τους στους νέους κύκλους, τεκμαίρεται ότι οι ήδη εγκεκριμένοι προμηθευτές έχουν λάβει γνώση και αποδέχονται τους όρους και τις προϋποθέσεις του παρόντος Οδηγού, και επιβεβαιώνουν την ισχύ των ήδη δηλωθέντων από αυτούς στοιχείων.
Τι χρειάζεται να κάνω εάν επιθυμώ την ανάκλησή μου από το Μητρώο Προμηθευτών ή τη διόρθωση της ήδη εγκεκριμένης αίτησής μου.
- Σε περίπτωση που ήδη εγκεκριμένος προμηθευτής επιθυμεί είτε την ανάκλησή του από το Μητρώο Εγκεκριμένων Προμηθευτών του Προγράμματος είτε τη διόρθωση της ήδη εγκεκριμένης αίτησής του (ενδεικτικά λόγω μη επιλογής επιθυμητού ρόλου), ο προμηθευτής έχει τη δυνατότητα να ανακαλέσει ο ίδιος την αίτησή του μέσω της επιλογής «Ανάκληση» κατά την προβολή της αίτησής του και αφού ληφθεί σχετική απόφαση από την ΚτΠ Μ.Α.Ε., θα ενημερωθεί αυτόματα με ηλεκτρονική αλληλογραφία.
- Σε περίπτωση που επιθυμεί εκ νέου υποβολή της αίτησής του, θα χρειαστεί να επιλέξει το πεδίο «Διόρθωση» και αφού την επεξεργαστεί καταλλήλως να την υποβάλλει ξανά προς έλεγχο.
Η αίτησή μου ως Προμηθευτής απορρίφθηκε, τι μπορώ να κάνω;
Εφόσον, η απόρριψη οφείλεται σε έλλειψη ή λάθος του Προμηθευτή, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα υποβολής νέας Αίτησης Συμμετοχής Προμηθευτή στο Πρόγραμμα, αφού συμπληρώσει και διορθώσει την αρχικά απορριφθείσα αίτηση. Νέα αίτηση μπορεί να υποβληθεί έως και την καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων συμμετοχής προμηθευτών, όπως αυτή ορίζεται στην ενότητα 4 «Χρονική διάρκεια και ορόσημα Προγράμματος».
Μπορεί να γίνει μαζική υποβολή αιτήσεων από εγκεκριμένο προμηθευτή;
Η υποβολή αιτημάτων μπορεί να γίνει μαζικά, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Προγράμματος. Οι προμηθευτές υποβάλλουν τυποποιημένα αρχεία που περιλαμβάνουν ένα ή περισσότερα προϊόντα (δηλ. ένα ή περισσότερα αιτήματα) με την απαιτούμενη πληροφόρηση και τεκμηρίωση για την κάλυψη των ελάχιστων απαιτήσεων του Προγράμματος. Μετά την υποβολή, κάθε προϊόν αντιμετωπίζεται αυτόνομα, ενώ οι Προμηθευτές μπορούν να παρακολουθούν την εξέλιξη κάθε αιτήματος / προϊόντος χωριστά και να γνωρίζουν εάν έχει εγκριθεί.
Έχω υποβάλλει αίτηση προϊόντος/υπηρεσίας στον προηγούμενο κύκλο του Προγράμματος Ι «Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ» και έχει εγκριθεί, πρέπει να το υποβάλλω εκ νέου για τον τρέχοντα κύκλο;
Το Ενιαίο Μητρώο Εγκεκριμένων Ψηφιακών Προϊόντων και Υπηρεσιών του Προγράμματος Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ παραμένει σε ισχύ και στους νέους κύκλους του Προγράμματος (Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ Β΄). Συνεπώς, δεν απαιτείται η εκ νέου υποβολή αιτήματος έγκρισης, για ήδη εγκεκριμένα προϊόντα.
Πριν την υποβολή αιτήματος έγκρισης ψηφιακού προϊόντος, τι θα πρέπει να βεβαιωθώ ότι έχει η αίτησή μου;
Πριν την υποβολή αιτήματος έγκρισης ψηφιακού προϊόντος, ο Προμηθευτής θα πρέπει να βεβαιωθεί ότι:
- Γνωρίζει με ακρίβεια τα χαρακτηριστικά του προϊόντος, ώστε να μπορεί να συμπληρώσει τα επιμέρους πεδία του αιτήματος,
- Υπάρχει επίσημη σελίδα του κατασκευαστή (Ελλάδα / Εξωτερικό) με αναλυτική πληροφόρηση για το προϊόν, την οποία θα καταγράψει στο αίτημά του.
- Έχει στη διάθεσή του κάποια συνοπτική τεχνική πληροφόρηση που τεκμηριώνει τα χαρακτηριστικά του προϊόντος και το οποίο θα επισυνάψει στην τεκμηρίωση της αίτησης.
- Έχει συλλέξει τις κατάλληλες βεβαιώσεις – δηλώσεις σύμφωνα με τις ακόλουθες κατευθύνσεις, τις οποίες θα επισυνάψει στην τεκμηρίωση της αίτησης.
Μπορώ να δηλώσω εξοπλισμό (Hardware) στο πρόγραμμα;
Αναφορικά με το Πρόγραμμα «Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ Β’» είναι επιλέξιμη η προμήθεια ψηφιακού εξοπλισμού (Α.06.ΧΧ).
Ο ψηφιακός εξοπλισμός αφορά τυποποιημένες συσκευές, οι οποίες ανήκουν σε μία από τις επιλέξιμες κατηγορίες που αναγράφονται στον πίνακα στην ενότητα 5.2 της Πρόσκλησης και συγκεκριμένα στην σελίδα 29. Ο εξοπλισμός θα πρέπει να είναι καινούργιος, να καλύπτεται από εγγύηση τουλάχιστον 24 μηνών (εκ των οποίων οι πρώτοι 12 προσφέρονται υποχρεωτικά από τον κατασκευαστή της συσκευής), να έχει τοπική υποστήριξη στην Ελλάδα κατά το διάστημα ισχύος της εγγύησης καθώς και τηλεφωνική υποστήριξη στα ελληνικά.
Κάθε ψηφιακό προϊόν θα πρέπει να εγκριθεί προτού αξιοποιηθεί σε μία επιδοτούμενη λύση. Οι σχετικές αιτήσεις για την έγκρισή τους γίνονται από κατασκευαστές, αντιπρόσωπους, διανομείς και εισαγωγείς (Κατηγορία 2 προμηθευτών του Προγράμματος), ενώ η διάθεσή τους στους Δικαιούχους από παρόχους ψηφιακών λύσεων (Κατηγορία 1 προμηθευτών του Προγράμματος).
Σε μια επιδοτούμενη λύση, ο ψηφιακός εξοπλισμός μπορεί να συνοδεύεται από συμπληρωματικό εξοπλισμό κατηγορίας Β.01.ΧΧ στο ίδιο παραστατικό.
Πρέπει να υποβάλλω αίτηση έγκρισης για τα προϊόντα/υπηρεσίες της κατηγορίας Β.ΧΧ.ΧΧ (Συμπληρωματικές) του Προγράμματος «Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ Β’»;
Δεν απαιτείται η υποβολή αιτήματος έγκρισης για προϊόντα και υπηρεσίες της κατηγορίας Β στο Πρόγραμμα «Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ Β’», οι οποίες λογίζονται ως συμπληρωματικές, εφόσον ανήκουν σε κάποια από τις επιλέξιμες κατηγορίες και συνοδεύουν το βασικό ψηφιακό προϊόν / υπηρεσία. Υπόκεινται όμως σε ορισμένους περιορισμούς που αναλύονται στην ενότητα 5 του Οδηγού του Προγράμματος. Η κωδικοποίηση προβλέπεται γιατί θα υπάρχουν προεγκεκριμένοι κωδικοί (κοινοί για όλους τους προμηθευτές), ώστε να αξιοποιούνται κατάλληλα τη στιγμή της τιμολόγησης της υπηρεσίας / εξαργύρωσης της αντίστοιχης επιταγής.
Τα προϊόντα συμπληρωματικού εξοπλισμού κατηγορίας Β.01.ΧΧ μπορούν να συνοδεύουν οποιαδήποτε επιλέξιμη κατηγορία προϊόντος/υπηρεσίας του Προγράμματος;
Οι επιλέξιμες κατηγορίες συμπληρωματικού εξοπλισμού μπορούν να συνοδεύουν συγκεκριμένες επιλέξιμες κατηγορίες προϊόντων/υπηρεσιών του Προγράμματος. Ειδικώς, οι επιλέξιμες κατηγορίες συμπληρωματικού εξοπλισμού Β.01.ΧΧ μπορούν να συνοδεύουν σε μια επιδοτούμενη λύση αποκλειστικά και μόνο την αγορά προϊόντος που ανήκει στην κατηγορία Α.06.ΧΧ. Για την ακριβή αντιστοιχία επιλέξιμου συμπληρωματικού εξοπλισμού και επιλέξιμης κατηγορίας προϊόντων, ανατρέξτε στον πίνακα της υπο-ενότητας 5.3, στη σελίδα 33 του Οδηγού του Προγράμματος «Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ Β’».
Οι κατηγορίες ψηφιακών προϊόντων / υπηρεσιών του Προγράμματος είναι επιλέξιμες για όλες τις κατηγορίες δικαιούχων;
Βάσει του Οδηγού του Προγράμματος «Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ Β’», οι κατηγορίες προϊόντων Α.01.ΧΧ, Α.02.ΧΧ, Α.03.ΧΧ και Α.04.ΧΧ είναι επιλέξιμες προς επιδότηση και στις 4 κατηγορίες επιχειρήσεων / δικαιούχων του Προγράμματος. Όμως:
- Η κατηγορία Α.05.01 είναι επιλέξιμη προς επιδότηση μόνο στην Κατηγορία Επιχειρήσεων #1 (Συμβολαιογράφοι).
- Η κατηγορία Α.05.02 είναι επιλέξιμη προς επιδότηση μόνο στην Κατηγορία Επιχειρήσεων #2 (Δικαστικοί Επιμελητές).
Επιπλέον, αναφορικά με τις επιλέξιμες κατηγορίες προϊόντων Α.06.ΧΧ, δεν είναι επιλέξιμη η προμήθεια ψηφιακού εξοπλισμού της Κατηγορίας Α.06.ΧΧ, εφόσον δε συνοδεύεται από προμήθεια κάποιας ψηφιακής λύσης, (υπηρεσίας ή λογισμικού) των κατηγοριών Α.01.ΧΧ έως Α.05.ΧΧ. Έτσι, προκειμένου να γίνει δεκτή μία εξαργύρωση επιταγής που περιλαμβάνει κάποιο προϊόν της Κατηγορίας Α.06.ΧΧ θα πρέπει να υπάρχει (σε προηγούμενη ή στην τρέχουσα εξαργύρωση) προϊόν των κατηγοριών Α.01.ΧΧ έως Α.05.ΧΧ.
Πως μπορώ να ελέγξω την επιλεξιμότητα του προϊόντος / υπηρεσίας μου;
Οι επιλέξιμες κατηγορίες ψηφιακών προϊόντων/υπηρεσιών βρίσκονται στην Ενότητα 5 της Πρόσκλησης του Προγράμματος «Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ Β’».
Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να προχωρήσετε στην αίτηση και αναλόγως θα αξιολογηθείτε.
Τι πρέπει να συμπληρώσω στην στήλη D του Excel (ΕΑΝ);
- Τον μοναδικό αριθμό ταυτοποίησης του συγκεκριμένου προϊόντος, όπως έχει αποδοθεί από τον κατασκευαστή και είναι αναγνωρίσιμος σε όλη την αγορά (όχι ο εσωτερικός κωδικός του Προγράμματος, ούτε ο εσωτερικός κωδικός προϊόντος / SKU κάθε εμπόρου – μεταπωλητή).
- Καταχωρείται ο ΕΑΝ (Εuropean Article Number), εφόσον υπάρχει τέτοιος κωδικός. Εναλλακτικά, επιτρέπεται η δήλωση UPC (universal product code) μόνο στην περίπτωση μη ύπαρξης ΕΑΝ. Εάν δεν υπάρχει ούτε UPC, επιτρέπεται η δήλωση άλλης μορφής global trade item number που χαρακτηρίζει μοναδικά το προϊόν με το συγκεκριμένο configuration και παρέχεται από τον κατασκευαστή.
- Επιτρέπεται η καταχώρηση έως και 20 ψηφίων. Στην περίπτωση EAN θα πρέπει να καταχωρούνται πάντα 13 αριθμητικά ψηφία. Στην περίπτωση UPC θα πρέπει να καταχωρούνται πάντα 12 αριθμητικά ψηφία.
Τι πρέπει να συμπληρώσω στην στήλη D του Excel (ΕΑΝ), όταν η καταχώρησή μου αφορά το ίδιο προϊόν αλλά με διαφορετική μονάδα τιμολόγησης;
Στην περίπτωση επαναληπτικής καταχώρησης, για τη μείωση του φόρτου και του χρόνου επαναλαμβανόμενης αξιολόγησης του ίδιου τελικά προϊόντος, οι προμηθευτές καλούνται να υποβάλλουν τις χωριστές γραμμές μαζί (στο ίδιο αρχείο), έχοντας καταχωρήσει τον ίδιο κωδικό προϊόντος (πεδίο: ΕΑΝ), επισημαίνοντας έτσι ότι πρόκειται τελικά για το ίδιο προϊόν. Τα στοιχεία τεκμηρίωσης (βλ. URL παρακάτω), δύναται να είναι κοινά.
Τι θα πρέπει να ελέγξω πριν ανεβάσω το σχετικό αρχείο (Excel) στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του Προγράμματος;
Ο Προμηθευτής ανεβάζει το σχετικό αρχείο στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του Προγράμματος μέσα από το λογαριασμό του (upload). Κατά την εισαγωγή γίνονται ανά εγγραφή οι ακόλουθοι έλεγχοι:
- Αν το αρχείο / εγγραφές έχουν την προβλεπόμενη δομή, έχουν συμπληρωθεί τα υποχρεωτικά πεδία και αν περιέχουν τις προβλεπόμενες (με βάση τις προδιαγραφές) τιμές.
- Λογικοί έλεγχοι που σχετίζονται με την κατηγορία του προϊόντος.
Τι συμπληρώνω στην στήλη E (Vendor role);
Προμηθευτής που υποβάλλει τη συγκεκριμένη αίτηση (και μόνο για το συγκεκριμένο προϊόν) έχει το ρόλο του:
- 1= Κατασκευαστής
- 2= Επίσημος Αντιπρόσωπος
- 3= Εξουσιοδοτημένος Διανομέας
- 4= Ανεξάρτητος Εισαγωγέας
Δεν αποκλείεται, μία επιχείρηση – προμηθευτής να συγκεντρώνει στο πρόσωπό της και τους δύο παραπάνω ρόλους. Για παράδειγμα, να υποβάλλει ως κατασκευαστής ένα ψηφιακό προϊόν προς έγκριση και παράλληλα να λειτουργεί ως πάροχος ψηφιακών λύσεων, προσφέροντας το προϊόν αυτό απευθείας σε Δικαιούχους του Προγράμματος.
Σε περίπτωση 2 ρόλων, θα δηλώνεται ο υψηλότερος στην ιεραρχία (το μικρότερο νούμερο), π.χ. Αν είναι αντιπρόσωπος και διανομέας θα δηλώνεται ως 2 δηλ. αντιπρόσωπος.
Είναι σημαντικό ο προμηθευτής να ελέγξει ότι έχει ανεβάσει τις απαραίτητες βεβαιώσεις στον διαδικτυακό φάκελο (Docs URL) πριν προχωρήσει στο upload του αρχείου.
Τι συμπληρώνω στην στήλη Κ (Selling Unit);
Δεδομένου του προϊοντικού εύρους των δύο Προγραμμάτων και της ετερογένειας στη μέτρηση ποσοτήτων προς τιμολόγηση, οι μονάδες μέτρησης θα δηλώνονται και θα εξηγούνται από τον προμηθευτή κατά περίπτωση, ενώ δεν μπορεί να δημιουργηθεί εκ των προτέρων μία εξαντλητική λίστα για κάθε πιθανή περίπτωση. Τυπικές μονάδες μέτρησης για τους σκοπούς της τιμολόγησης μπορεί να είναι: ΤΕΜΑΧΙΑ, ΜΗΝΕΣ, ΧΡΗΣΤΕΣ, όμως δύναται να είναι και συνδυασμός ή πιο σύνθετη ομαδοποίηση.
- Στην αίτηση θα πρέπει να δηλωθεί η μονάδα μέτρησης επί τη βάση της οποίας θα πρέπει να τιμολογείται το προϊόν ή η υπηρεσία για τους σκοπούς του Προγράμματος.
- Είναι απαραίτητο για να μπορέσει να τιμολογηθεί το προϊόν να τιμολογείται με τουλάχιστον μια από αυτές τις μονάδες.
Τι πρέπει να προσέξω στις μονάδες τιμολόγησης (selling units), ώστε να ανέβει με επιτυχία το αρχείο μου;
Θα πρέπει τουλάχιστον μία από τις στήλες 12, 13, 14 να είναι <> 0 έτσι ώστε είναι εφικτό να αξιολογηθεί το προϊόν σας και κατά συνέπεια να τιμολογηθεί από το Πρόγραμμα. Οι 3 στήλες (ΤΕΜΑΧΙΑ, ΜΗΝΕΣ, ΧΡΗΣΤΕΣ) καθορίζουν την τιμολόγηση του προϊόντος και δεν δύναται να είναι όλες μηδενικές.
Για εργαλεία που διατίθενται στο πρόγραμμα χωρίς αριθμό χρηστών / συσκευών (απεριόριστη χρήση): θα πρέπει κατά την έγκριση του ψηφιακού προϊόντος / υπηρεσίας να δηλώνεται ότι είτε δεν είναι εμπορικά διαθέσιμος άλλος τρόπος χρέωσης (ανά χρήστη), είτε να τεκμηριώνεται ότι ο συγκεκριμένος τρόπος είναι οικονομικά συμφερότερος από την προμήθεια αδειών για μικρό αριθμό χρηστών.
Τι πρέπει να προσέξω στην στήλη Ο (Unit_MSRP), δηλαδή την ανώτατη προτεινόμενη τιμή;
Εισάγεται η προτεινόμενη λιανική τιμή κατασκευαστή, που αφορά τη χρέωση μίας μονάδας, σύμφωνα με τον ορισμό του Selling_Unit παραπάνω, Η τιμή θα λειτουργεί ως άνω όριο κατά την εξαργύρωση επιταγής που περιλαμβάνει το συγκεκριμένο προϊόν. Συγκεκριμένα, σε περίπτωση υπέρβασης στην τιμολόγηση, θα περικόπτεται το υπερβάλλον ποσό και τυχόν επιχορήγηση θα δίδεται έως του άνω αυτού ορίου, λαμβανομένων υπόψη βέβαια και των λοιπών περιορισμών.
Προσοχή: η τιμή που δηλώνεται είναι η ανώτατη προτεινόμενη, συνεπώς θα μπορεί να μεταβληθεί μόνο προς τα κάτω σε μετέπειτα στάδιο.
Τι πρέπει να ανεβάσω στην στήλη P (Product URL);
Θα πρέπει να ανεβάσετε υπερσύνδεσμο (link) της ηλεκτρονικής σελίδας του κατασκευαστή, όπου υπάρχει αναλυτική περιγραφή του προϊόντος και τα τεχνικά του χαρακτηριστικά.
Τι πρέπει να ανεβάσω στην στήλη Q (Docs URL);
Θα πρέπει να ανεβάστε υπερσύνδεσμο (link) σε διαδικτυακό φάκελο (cloud drive /shared folder) από όπου μπορούν να αντληθούν όλες οι απαραίτητες για τη συγκεκριμένη αίτηση πληροφορίες, δηλώσεις, βεβαιώσεις και εξουσιοδοτήσεις (το σύνολο του συνοδευτικού για το προϊόν documentation). Εφόσον, στο Product URL παραπάνω δεν υπάρχουν όλες οι πληροφορίες που να επιβεβαιώνουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά των απαιτήσεων, στο φάκελο μπορούν να προστεθούν και τα αναγκαία τεχνικά φυλλάδια.
Η αίτησή μου για υποβολή προϊόντος απορρίφθηκε, τι μπορώ να κάνω;
Εφόσον, η απόρριψη οφείλεται σε έλλειψη ή λάθος του Προμηθευτή, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα υποβολής νέου αιτήματος έγκρισης προϊόντος, αφού διορθώσει την αρχικά απορριφθείσα αίτηση και την υποβάλλει εκ νέου. Για το σκοπό αυτό θα πρέπει να αποσύρει την ήδη απορριφθείσα αίτηση κα να υποβάλλει νέα.
Δύναται να ασφαλίσετε τον φάκελο με κωδικό τον οποίο δηλώνετε στην στήλη R του Excel.
Πόσο καιρό χρειάζεται η αίτησή μου για να αξιολογηθεί από την Κοινωνία της Πληροφορίας;
Λόγω του μεγάλου φόρτου αιτήσεων η ολοκλήρωση των αξιολογήσεων απαιτεί συγκεκριμένο διάστημα. Συνεπώς, δεν είναι εφικτό να υπολογιστεί ένας εκτιμώμενος χρόνος αξιολόγησης της αίτησής σας.